اخذ پروانه بهداشتی ساخت برای محصولات توسط شرکت فناوران رنگدانه سپاهان

شرکت فناوران رنگدانه سپاهان، در راستای حمایت از محیط زیست، ارتقاء سلامت جامعه و بالا بردن سطح کیفی تولیدات خود و همچنین با توجه به دارا بودن امکانات و شایستگی‌های لازم و نیروی متخصص و مجرب موفق به اخذ پروانه بهداشتی ساخت برای مستربچ‌های سبز، زرد، نارنجی و سفید از معاونت غذا و دارو وزارت بهداشت و درمان کشور گردید. می‌توان افزود محصولات تولیدی به عنوان محصولات در تماس با مواد غذایی کاربرد دارند که از نظر بهداشتی و ایمنی غذا و دارو بایستی آزمایشات لازم را بگذراند و به لحاظ آلودگی شیمیایی و فلزات سنگین در حد اطمینان استاندارد تحت کنترل و پایش مستقیم اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی باشند. در همین راستا با توجه به نیاز مشتریان به این گواهینامه، اقدامات لازم برای اخذ پروانه مسئولیت فنی و بهداشتی ساخت برای محصولات آغاز گردید که خوشبختانه پس از طی مراحل اداری، کنترل کیفیت، تجهیز لوازم و تست‌های آزمایشگاهی به سرانجام رسید. در حال حاضر ده گرید از محصولات این شرکت دارای پروانه بهداشتی ساخت از سمت سازمان غذا و دارو اصفهان هستند.

شایان ذکر است؛ با اخذ این پروانه شرکت فناوران رنگدانه سپاهان مجاز خواهد بود که نشان سازمان مذکور را روی بسته بندی محصولات درج نماید و در همین راستا بدیهی است اخذ پروانه بهداشتی ساخت محصولات تعهدات و مسئولیت کارکنان شرکت را در رعایت توصیه های بهداشتی اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی مضاعف خواهد نمود.

احترام به انسان‌ها و ارزش‌ آن‌ها، تعهد به سلامتی، ایمنی و حفظ محیط زیست و تعامل سازنده با مشتریان و رفع نیاز آن‌ها از مهمترین ارزش‌های شرکت فناوران رنگدانه سپاهان است.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *